Over mij

Mijn foto
Zwolle, Overijssel, Netherlands
Ik ben Jan Hilberink. Nadat ik vele jaren werkzaam ben geweest in het bedrijfsleven heb ik in 2004 de overstap gemaakt naar de makelaardij. Ik ben getrouwd met Hilde. Samen hebben we twee prachtige zonen van bijna 10 en 12 jaar. Sinds enkele jaren ben ik eigenaar van de makelaarsformule UW VBO makelaar. Deze formule bestaat uit een samenwerkingsverband van vijf zelfstandige makelaars. In mijn optiek is slim samenwerken in de makelaardij noodzakelijk. Niet alleen kunnen de kosten met elkaar worden gedeeld maar ook zaken als het delen van kennis, vervanging bij ziekte en gezelligheid op kantoor dragen bij tot een betere werkomgeving en een betere dienstverlening aan de klant.

maandag 7 februari 2011

Over Funda

Beste Mensen!

Dat nog niet iedereen weet dat ook VBO makelaars woningen op Funda kunnen plaatsen bleek vanavond nog eens overduidelijk. Een buurtgenoot vertelde me dat hij zijn woning in de verkoop had gegeven bij een collega makelaar van de NVM. Ja, hij had ook wel aan mij gedacht maar was in de veronderstelling geweest dat een VBO makelaar geen toegang had tot de belangrijkste woningsite Funda. Omdat hij het plaatsen van een woning op Funda essentieel vond was de keus op een NVM makelaar gevallen. Uiteraard heb ik aangegeven dat het merendeel van de circa 70 woningen die ons kantoor in de verkoop heeft ook uitgebreid op Funda is te bewonderen. Omdat de opdracht tot verkoop al was gegeven een duidelijk geval van helaas pindakaas/. Wel weer een leermoment voor mezelf. Immers, wij als VBO makelaar kunnen wel denken dat de markt inmiddels wel weet dat Funda open staat voor alle makelaars ( mits aangesloten bij een branche vereniging ). Voor de gemiddelde woningverkoper is dit nog helemaal niet altijd duidelijk. Bedankt buurtgenoot voor je wijze les. Ik wens je alle succes met de verkoop van je woning.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten